NEWMEN Advanced A.50 Fade, predné koleso

415,00 €
S DPH
Množstvo
Pridať do obľúbenýcjh
Dostupnosť:
Na predajni: 0 Ks
Skladom u dodávataľa: 0 Ks - dodanie 2-7 dní

Dostupná doprava
  • Osobný odber v predajni / Nitra Zadarmo
  • O tovare na sklade Vás budeme informovať.

  • SPS balíkovo Zadarmo
  • Doručenie balíkovo

  • SPS Adresa Zadarmo
  • Doručenie na Adresu



Pri vývoji cestných kolies spolupracuje firma NEWMEN s belgickým WorldTour teamom Intermarche Wanty, ktorý ich kolesá tiež používa.

Dostatočne vysoké a široké pre najlepšiu aerodynamiku, dostatočne ľahké do kopcov a nie príliš drahé: Karbónové kolesá Advanced A.50 predstavujú novú špičkovú sadu pre cestné bicykle, ktorá v ničom nezaostáva za profesionálnymi kolesami, ale stojí len zlomok z nich. Kolesá Advanced A.50 vypĺňajú medzeru medzi exkluzívnymi top modelmi a ťažkými, menej aerodynamickými hliníkovými kolesami. Aero pre každého a pre každý terén - od horského po rovinatý.

S celkovou hmotnosťou len 1470 gramov a moderným širokým karbónovým ráfikom s výškou profilu 50 mm majú nové kolesá NEWMEN Advanced A.50 všetko, čo potrebujete na maximálnu rýchlosť a stúpanie v horách bez námahy. V kombinácii s modernými 28 mm a 30 mm plášťami dokážu nové karbónové kolesá podľa našich testov v aerodynamickom tuneli držať krok aj s profesionálnymi súťažnými kompletmi. Zároveň so širokými pneumatikami pre cestné bicykle a nízkym tlakom vzduchu poskytujú veľa pohodlia na dlhých jazdách a zlých cestách. Ak hľadáte maximálnu aerodynamiku, môžete kolesá Advanced A.50 vybaviť interným ventilom STREEM Aero Valve, ktorý sa dodáva so všetkými sadami kolies. Toto vylepšenie nielenže ušetrí 1,5 wattu pri rýchlosti 45 km/h, ale aj vyzerá čisto.

Informácie o kolesách:
• výška profilu UD karbónového Tubeless ready ráfika: 50mm
• vnútorná šírka ráfika: 21mm
• náboj NEWMEN Fade Road Centerlock 100x12mm
• špice 21ks (2,0-1,8-2,0)
• maximálne zaťaženie: 130kg
• hmotnosť predného kolesa: 670g

NEWMEN
89686

Pre komentovanie musíte byť prihlásený.

Produkty v rovnakej kategórii: 16